onsdag 10 oktober 2012

Sweden tomorrow!

Zweden morgen!
Sitter och pluggar nu, går sådär. Hallåååå fokus??
Idag har jag tränat, duschat, cyklat in till centrum där jag uträttade ärenden samt tvättat och lagat mat. Och hållt på med FarmVille 2 :P Fastnat i det nu men efter 2-3 månader brukar jag ge upp. Jag är verkligen en vädur ut i fingertopparna. Jag tappar lätt intresset :P

Så ska man slänga i sig mat och dra om 1 timme till klass, sen hem vid 22 och kolla film med hjärtat och bara mysa. Det är första gången vi är ifrån varann sen vi blev sambos. Jag tycker faktiskt det kommer kännas jättekonstigt. I alla mina förra förhållanden så var man separerade pga studier eller pga bådas jobb. Så då var man van att jämt sova själv, vara själv etc.
Men det är ju bara för några få dagar och jag ser sjukt mycket framemot att få åka hem. Lite fjärilar till och med. Mest lyrsik över svenska mat och svenska pizza haha. Ja förutom familjen och vänner då men dom är så självklara :D
Jag kommer packa imorgon då jag typ inte kommer ta med något alls. Är ju en massa som ska med tillbaka hit :) Jag har ju kläder och annat i Sverige så kommer bli en tandborste samt underkläder, smink och plattång typ.

Kramar goingar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar