söndag 7 oktober 2012

Förra söndagen..

Var vi hos Mathias kusin och fira hans födelsedag  Mathias har verkligen en helt underbar släkt och familj. Jag tycker verkligen om dem allihopa <3 Vädret var fantastiskt och vi fick massa att äta och dricka. Man får verkligen akta sig för hur mycket man dricker haha. Tyvärr glömde jag min mobil hemma men fick låna Mathias mobil att ta bilder med. Anledningen till att det tagit tid att slänga upp bilderna är för att Mathias har varit lite seg på att maila dem till mig ;) Men här är dom!

Igår var vi Antwerpen och Mathias var så himla gullig och köpte ett par jätte fina skor till mig som är höga och sexiga men också bekväma att gå i. Självklart pallar jag inte att promenera runt i dem i timmar då jag är så ovan vid höga klackar men gud så snygga. Fick också ett par jätte fina svarta byxor som har lite skimmrig beläggning.
Fick hittat en jätte fin gosig present på Disney Store samt att vi köpte en ny parfym till Mathias. Vi käkade på Panos och sen åkte vi hem. Var mysigt :)
På kvällen åkte vi och hämta upp Jeroen och Debbie och sen körde vi till bröllopsfesten. Var väldigt mysigt och roligt och man dansade till fötterna trilla av. Det enda Mathias sa att han vill också gifta sig NU :) Alla säger att vårt bröllop är näst haha. Vi begav hos hemåt runt 02. Somna vid 03 och sov till 12 haha. Idag har varit en tokslapp dag med datorn och nu ska jag laga tacos och sen ska vi kolla på filmen "Perfume: The story of a Murderer" som Mathias säger är väldigt bra. Kollade lite på trailern nu och verkar bra.

Kram på er och var rädda om varann <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar