onsdag 3 oktober 2012

Jag kommer hem en vända :)

Jaaa bokade biljetter för att åka hem till moder Svea en sväng och krama och pussa på familj och vänner <3 Himla kul! Jag är jätteglader :D Blev runt 900 kr tur och retur med resväska a 15 kg. Vilket är dyrare än vanligt för att man inte kunde vara ute mer i god tid. Inte mitt fel men så blir det ibland. Så nu ska jag hämta hem liter grejer. Som mina älskade Converse, min Vemdalen tröja, jeans, hacka grönsaker-kitet, mixern och sen handla grejer som jag saknar här i Sverige som dip och smör :D

Har pluggat i typ 3 timmar idag och det var bara kapitel 2. Vi får se hur det går ikväll. Godkänd kommer jag nog iaf att bli och mer än så bryr jag mig inte för tillfället. Det viktigaste provet är ändå i november då vi ska både tala, läsa och skriva.
Ska bli himla skönt att inte ha några planer för torsdag - fredag. På lördag blir det nog Antwerpen och på kvällen ska vi på bröllopsfest för Marwin som har gift sig.

Föresten ang mina måndagsmål som jag helt glömt skriva så klara jag galant att inte äta någon skräpmat alls, dock blev det lite godis men jag är väldigt nöjd. Plus att jag träna med The Firm 4 ggr. Och satan i gatan sicken träningsvärk jag efter måndagens pass haha. Kan knappt gå för stramar i baksida lår och rumpa så känns som någon slagit en med en påk.

Jag kommer fortsätta träna med The Firm samt bege mig till gymmet :)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar