torsdag 31 januari 2013

Klara Dutch och Sverige

Sitter här och försöker skriva en lista på allt jag ska göra innan jag drar vid 12-tiden idag haha. Typiskt mig att vara ute i sista sekund inför en resa men har bara inte haft tid att fixa med det förrän nu. Jag är så himla glad för igår fick jag reda på att jag klara min Dutch nivå 2. Det var inget bra resultat men jag skiter i det nu för jag är bara glad att slippa den där värdelösa läraren. Nivå 3 börjar på måndag men jag kommer inte vara där för är i Sverige då. Nya läraren heter Lies (uttalas Liz) och jag hoppas verkligen hon är bra. Har svårt och tänka mig att hon kommer vara sämre.

Dags och städa och packa. Här i Belgien är det runt 12 grader och regn. Igår var det jättesoligt och vackert men nu ska det regna en massa. Det är så skönt att det är varmt igen.

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar