måndag 14 januari 2013

Hej å hååå

Denna veckan och nästa vecka kommer vara galet mycket plugg. Har pluggat inför 2 prov jag har ikväll samt att i nästa vecka börjar exams för nivå 2. Jag MÅSTE klara nivå 2 så jag kommer vidare till nivå 3 och slipper läraren. Har fått reda på att han bara kör nivå 1 och 2 så kommer för alltid slippa han :P Vi har 3 examens. Förs lyssna, sen skriva och sist tala. Det är den sista jag är mest nervös över. Men jag ska ge järnet hela veckan. Har också en massa inbokat med sjukgymnastiken och jobb. Man går också runt och väntar på lite provsvar åt familjens vägnar som jag vid alla himlens portar hoppas är positiva för det kan verkligen behövas nu.

Jag sitter och väntar på att min kollega Alexander ska SMS tillbaka till mig så jag kan boka biljetterna för att åka hem i början av februari... han är fan inte snabb på att ta beslut :P

Jag håller också på att ta ner julen i fönstren. Tar ett tag att skrubba bort fejk snön från dessa gigantiska fönster :o Kommer inte köra på det nästa jul om vi bor kvar här för fönstren är för stora, jag får stå och hänga på en stege ;)

Knät blev sämre i helgen, vet inte exakt vad det beror på? Kanske att jag kröp omkring på golvet i timmar och skruva ihop en gigantisk byrå. Nu i efterhand kan jag känna att jag nog skulle kört på en lägre variant av byrån men det blir alltid bra i slutändan ändå :D

Ha en go go go go vecka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar