onsdag 16 januari 2013

Guess what?!

Yepp jag pluggar. Har ett prov ikväll igen. I måndags gjorde jag provet och va fan svinsvårt. Lämna in det och läraren kollar på det lite hastigt och menar på att jag gjort fel, att jag har missförstått.. Då det inte fanns tid att diskutera så kommer jag göra det ikväll. Det var inte bara jag som hade "missförstått".... Nästa vecka är två exams, veckan efter det sista. Måtte jag fan klara nivå 2. Som det känns nu kommer jag inte göra det och detta enbart för att läraren är så jävla kass. Försöker få Mathias att lära mig men det är svårt för han, då han inte kan förklara något. Sitter och googlar runt en massa själv men inte så lätt. Jag hatar när andra människor påverkar MITT resultat. Jag håller på och skriver världens längsta brev till House of Netherlands för att förklara vilken värdelös och oorganiserad lärare han är. Som tex provet jag ska ikväll.. Det kom han på i måndags så han upptäckt att vi missat ett prov i början av terminen. Vaddå  "vi missat"?! Det är ju fan hans fel. Vi har ju inte ens fått en agenda vad vi ska lära oss :S Han borde inte få vara lärare.

I alla fall så kommer den närmaste veckan bestå av bara plugg. Lagt in en timme i kalendern varje dag från och med imorgon. Annars blir det att man slackar och hoppar det.



Det är mycket med jobbet också nu med att lära upp nya, samt att dom höjt kvoten för antal tickets/calls man ska klara med 30% och att det är en massa utbildning då det släpps nya produkter.

Det positiva är att jag äntligen fått fixat så jag kan resa hem till moder Svea. Så torsdagen den 31 januari flaxar jag hem med Brussels airline och flaxar åter tillbaka den 6 februari så blir 6 dagar hemma i Svea där jag bara ska gosa-posa med min Syster Yster :) Mer kommer jag inte boka upp utan vi tar det som det kommer. Alla är välkomna att hälsa på i Varberg :) Det goa är att hade jag inte haft min voucher så hade denna resan kostat mig 562 euro men nu blev det bara 99 euro :D Löve! Fortfarande dyrt jämfört med Ryanair ;)

Tillbaks till att tvätta sista fönstret. Pweh. Snart är julen helt bortstädad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar