måndag 29 april 2013

Älskade vår och grönska

Jisses idag sov man länge... Ända till 10:45. La mig dock vid 01:30 men ändå förvånad att jag sov så länge. Har något svagt minne av att Mathias gick upp, hörde Nespresso maskinen men annars sov jag tungt. Brukar sällan hända. Så det var väl behövligt.

Idag är det en mulen dag. Men gör inget. Är ändå så himla ljust här trots att det är mulet. Samt att det är så grönt och vackert, och alla färgglada blommor.
Var ute på en långpromenad runt i Gent igår. Var så skönt. Men man känner sig verkligen som världens miffo när man går runt i joggingbyxor. Folk är mycket mer uppklädda här jämt än hemma i Sverige. Så nu har jag provat det och aldrig igen. Blir mina svarta tighta träningstights framöver.

Satt och pillade med min blogg igår så nu är fonten mindre samt i annan färg. Men det är verkligen svårt att ändra i en redan "köpt"bloggdesign då dom lagt ett slags skydd på den så man inte ska kunna ändra så man måste verkligen ändra på en massa ställen. Pilligt men kul. Man lär sig.

Jag jobbar inte idag, plus att jag inte har skola på måndagar och onsdagar längre så plötsligt har man ju jättelånga och goa lediga dagar istället :) Skolan börjar imorgon. Jag är lite spänd, har hört från vår lärare att den nya läraren är väldigt sträng.
Nä nu ska jag sticka in till centrum och hämta upp en sladd från jobbet samt gå en runt kring sjön Blaameersen :) I regnet. Kram på er





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar