söndag 28 april 2013

Härlig helg :)

Veckan som har gått har varit lite galen med avslut av sista tentan och fick reda på att man klara det samt fixat presenter för födelsedagsbarn, hoppat in och jobbat extra, underbart väder, varit på en arbetsintervju för ett heltidsjobb men har inga större förhoppningar, fått två jätteblåsor under fötterna (jävla högklackat) och massa annat. Det har bara varit roliga saker men jag har känt mig lite stressad då jag inte hunnit med städning och tvätt denna veckan men fick iordning på allt igår så nu känns det toppen :D

I fredags var vi och kolla på Iron Man 3 som hade premiär i onsdags. Snacka om att jag var exalterad. Och ååååh så bra filmen var :) Vill se den igen. Den var rolig, spännande och så snygg. Mr Downey Jr är så rolig och bra. Vid 23 tiden när bion var slut så stack Mathias iväg till sin vän Ruben men jag orkade inte. Gick hem och somna. Mathias kom hem någon gång efter 03. På lördag gick jag upp ganska tidigt då jag var så varm. Mathias var så söt och köpte mig ett nytt täcke som jag önskat mig en tid då duntäcket jag har är så himla varmt. Så köpte ett med grad 2 från IKEA i cellousa så det prasslar inte utan är så fluffigt mjukt och gott. Men fan vad varmt det är! Är ju varmare än mitt duntäcke. Fattar ingenting.
I alla fall. Vid 10:30 mötte jag upp Judit och vi gick bort till Watersportslaan för att lira volleyball med klassen. Det var väldigt roligt och efter en timma dök en sömndrucken Mathias upp och var med också. Min sötis. Vid 13 så begav vi oss hemåt. Fick lirat bort 800 kalorier. Gött. Jag kan säga att mina händer och handleder är blåslagna samt att jag har sträckt varenda muskel i ryggen haha. Har inte lirat volleyball på år och dar så var skönt att se att andra var "dåliga" också så man inte kände sig dum.

Sen fick jag som sagt städat och donat och lagat mat. På kvällen åkte vi till ett tivoli strax utanför Gent och körde radiobilar (satan vad jag slog i knät i ratten så haltar), sköt med luftgevär (Mathias är grym), åkte en jättehemsk åkattraktion som både jag och Mathias blev livrädda för. Sen gick vi in i öltältet som var som en fotbollsplan och drack öl och lyssna på livéband. Det var verkligen en jättemysig och go dag :) Så lycklig.

Kram på er
Luca (italienare) lär Anna (polska) hur man svingar "eld"
Alla goingar in action

Brum brum här ska vi åka radiobil. Var ju år och dar sen

Bästa vännerna! Ruben, Mathias och Jeroen. Mathias sköt bäst så han kamma hem 500 tatueringar :P
Som han gav till Rubens flickvän

Ser inte Mathias ut lite som ett proffs? :D

Alltså fy fan vad hemsk den var! Man hängde helt löst och när vi hängde upp -och-ned så hörde man hur en massa skruvar rassla inuti maskinen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar