måndag 22 april 2013

Jaaa! Jag klarade tentorna!

Jaaaaa! Jag är så himla glad för att jag har klarat nivå 3 i holländska. Fick precis reda på det av läraren. Åh så skönt, en sån lättnad. På onsdag ska vi gå över proven och på torsdag börjar man på nivå 4 i holländska. Klassen kommer att bli dubbelt så stor då det bara finns en nivå 4 klass. Jag hoppas av hela mitt hjärta att denna läraren kommer att vara bra. För den läraren jag har haft nu är fantastisk! Önska jag hade han i fortsättningen också.. men kanske längre fram.
Nu blir det nästa nivå fram till slutet av juni och sen två månaders sommarlov. Underbart!
Men så här mycket och hårt som jag pluggar nu har jag nog inte pluggat i hela mitt liv. Jisses!

Grattis till Emma Gilland som födde Prins Hoppsan idag :) Jättegrattis! Helt galet hur fort han kom ut i världen :)

Kram på er

1 kommentar:

  1. Tack Tessie! Lille Hoppsan-Linus är helt underbar. ❤
    Kul att se att du håller igång träningen även efter FF, bra jobbat! Jag ska snart börja köra plankan och lite promenader tills kroppen återhämtat sig efter graviditeten och förlossningen. Mjukstart så att säga. Men jag längtar så efter att jogga igen!

    SvaraRadera