fredag 16 augusti 2013

Härligt väder och svett

Mitten av augusti och det är mellan 23-25 grader så man springer runt barbent i klänning. Passar på och njuta av det sista innan hösten är här.

Sitter på spårvagnen på väg till mitt studentjobb och det är knappt några människor ute för igår var det röd dag i Belgien och de flesta har en klämdag. Man hade helgdag för att jungfru Maria blev upptagen i himlen och detta landet är katolskt så man ser små statyer av henne på hus i små glaslådor eller vid vägkorsningar.

Imorse var jag ute och sprang, klarade 2, 50 km och jag sprang 90% av tiden så kändes gott. Nu gäller det att jag håller mig motiverad för mått och vikt börjar sakta krypa uppåt igen sen Frankrike. Mitt gymkort har gått ut och jag kommer inte att förnya det igen då gymmen ligger en bit bort så vill köpa hem lite mer utrustning och ha ett hemmagym. Men viktigaste är ändå att hålla maten. Jag har funderat på Fitnessfighten igen men får se :)
Bjuder på en svettig bild från imorse ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar