lördag 25 maj 2013

Squash och filmen Mama

Igår kollade vi på filmen "Mama" som är en skräckfilm med kära Jamie Lannister från Game of Thrones. Eller ja, med skådespelaren som spelar Jamie; Nikolaj Coster-Waldau från Danmark. En mycket fin man. I alla fall, filmen var faktiskt bra, vissa saker var inte bra men jag kunde ta det. Så inatt drömde jag om sjöar och en bäbis. Vi däckade vid 02 och gick upp vid 10 imorse.


Jag cyklade iväg och spelade squash med Debbie kl 11:00. Första gången jag prova på det och jag gillade det. Plus det faktum att du bränner lite över 500 kalorier på 40 min. Helt galet VILKEN DÅLIG KONDIS jag ändå har trots att  man är och rör på sig. Både jag och Debbie sög verkligen på squash så det var bra att vi var på samma nivå :P
Vi bokade kl 11 nästa lördag också.

Så nu går jag runt här hemma med en jävla muskelvärk i baksida lår, armar och skinkorna haha. Jisses. Jag och Mathias var och storhandla förut så nu ska jag laga tacos och sen ska vi kolla på Spartacus säsong 2. Vi har sett 1:a säsongen och 3:e så nu går vi tillbaks för att kolla 2:a då den är helt fristående.

Provet i torsdags kändes OK, dock hade vi alldeles för lite tid så jag fick lämna in provet utan sista sistan ifylld men ja ja.... Skönt att det är gjort. Har iofs en himla massa läxor samt att jag måste hitta en artikel som jag ska prata om i skolan under 10 min på kära holländska.

Köpt vita bekväma hörlurar för runt 400 kr, som också har mikrofon,
så nu babblar man ännu mer med syrran på Skype ;)
Väldigt skönt att vara ute och gå och lyssna på musik med bra bas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar