onsdag 8 maj 2013

Min söta mobilväska

Då har man cyklat runt i regnet och varit och tränat :) Underbart. Tränade axlar och mage idag. Imorgon blir det något annat. Var roligt att tjejen bakom disken kände igen mig och hejade glatt och fråga om allt var väl.

Tänkte slänga upp en bild på "mobilväskan" som jag köpt för 35 kr inkl. frakt via Ebay. Precis perfekt storlek för mobilen samt att det är en fika på baksidan så jag kan har kort och nycklar där. Kan också förlänga remmen så det blir som en "vanlig" väska. Jag har precis kommit ur duschen och har på mig mina favvo myskläder. Solen har tittat fram också. Nu ska jag laga chicken enchiladas för älsklingen är på väg hem. Ha det gott :)


2 kommentarer:

  1. snygga ben du har gumms. blev lite avundsjuk där kan jag säga. pöss från malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad söt du är :D Jag hatar mina ben mest på min kropp. Två stockar. Men jaja, alla är vi olika. Jag har iaf lärt mig att gå i klänning och kjol. Börja med det i USA, innan dess såg man mig aldrig visa benen. Förutom gympan :P
      Kram going

      Radera