torsdag 28 februari 2013

Födelsedagsfest för killarna

Imorgon har Jeroen, Ruben, Stephen och Pieterjan sin födelsedagsfest på Patrick Foley's, vår kära irländska pub. Jag har precis slagit in paketen :) Kommer inte bli någon dricka eller mat för min del då jag kommer att köra Fitnessfighten. Ska bli skönt att komma ut och träffa massa folk ett tag. Samt att gör man något på en fredag så känns helgen längre. Mathias har semester nästa vecka... Det är han så värd då han inte haft någon semester sen förra sommaren.

Jag ska fylla i min profil nu och mäta midjan och räkna hjärtslag i minuten, väga mig samt ta foton. Om 30 dagar ska jag göra samma sak igen för att se skillnaden :)

Precis varit och betalat min sjukgymnast för 11 behandlingar så gick på 242 euro. Nu ska jag skicka in kvittot till mitt försäkringsbolag så får jag tillbaka 80% in på mitt konto :)

Emilia flytta ut från min lägenhet igår och Philip flytta in. Förutom ett missöde med ett jack i frysen så verkar allt se ok ut. Jag vågar inte riktigt andas ut än. Väntar svar från föreningen och massa annat bös.  

Har också fått beställt flygbiljett till Köpenhamn och sen tåg fr Kastrup till Varberg/Göteborg. Jefla Ryanair som inte flyger längre.

Nu blir det träning och dusch sen fylla i profilen för FF ;) 

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar