måndag 9 april 2012

Hallåj =)

Sicka i-landsproblem jag har. Vi har köpt ett JÄTTESTORT fluffigt och gott täcke. Saken är den att senaste veckan när vi sovit så har Mathias snott allt täcke.. Helt sjukt. Jag vaknar 10-20 ggr per natt för att sno tillbaka en bit av täcket. Nu kommer jag ihåg varför jag inte tycker om att 2 person delar ett täcke för det är alltid detta som händer.. Då jag är så otroligt lättväckt så räcker det att Mathias rör lite på sig och drar i täcket så vaknar jag.. Får se hur vi skall lösa detta. Täcket kosta ju ändå 800 kr :/

Har varit iväg och tvättat kläder på en "wassalon" och det gick bra. Tog 45 min och nu hänger allt så fint här på tork. Vi var lata så Mathias körde mig dit med all tvätt :P Typ 800 meter.

Grönt är skönt :)


Nu skall vi på bio och se "Wrath of the Titans". Får se om den är något att hänga i granen. Jag har inga förväntningar.

Förresten, jag väntar på "Guild Wars 2" och tittar och lyssnar på olika podcasts om det.
Blev helt kär i den här videon... Jag kommer nog spela klassen Sylvari för de påminner mig lite om filmen Avatar och dess Hometree. Sen har jag alltid spelat druid vilket dessa påminner om också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar