söndag 1 april 2012

Gått en vecka sen förra inlägget och jag känner att allt är helt oförändrat.
Jag känner mig fortfarande låg/nere/deprimerad och så jävla trött. Om det här är en vårdepression så har den hållt i sig i 3,5 vecka.
Jag var hemma från jobbet i onsdags och jobbade hemifrån samt var på jobbet varvat under torsdag och fredag.

Just nu städar jag, har möblerat om vardagsrummet och städat klart det. Så att när mnsk kommer för att titta på lägenheten så ser det ut som det gör på bilderna igen =) Förutom att att det står massa IKEA köksluckor överallt.
Bara det jävla köket kvar att städa, alla kläder som skall vikas, samt hall och badrum. Men har verkligen ingen lust. Fast jag måste få klart det idag för imorgon efter jobbet kommer jag bara packa då jag redan nu skall börja ta med kläder och annat för min flytt till Belgien.

Om 2 dagar flyger jag till min Älskling. Längtar såååå mycket! Äntligen till vår egna lilla lägenhet också. Mitt i centrala Gent vid en park och Centralstationen. Vi har en säng och grejer för att kunna ät och laga mat. Två fula fåtöljer samt en tjockteve och internet med datorer så kommer inte gå någon nöd på oss.
Skall bli kul att inreda och bygga upp tillsammans även om vi börjar fult nu :P
När jag tittar på Mathias så blir jag så lycklig, lugn och glad. Han är så vacker :) Jag hoppas verkligen att 1 vecka hos honom kommer göra att jag kommer ur den här depressionen.

Jag har varit duktigt och ut och gått 6 av 7 dagar powerwalk under 1,5 timme med Carolina. Försöker få ordning på mig själv matmässigt också då jag slarvar så otroligt mycket med maten.

Dax att städa vidare =)
Oh nu ringde syrran och kommer förbi med Viking :))) Alla har varit i Värmland och hälsat på Johns syster. John skall mecka bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar