måndag 4 april 2011

Måste klara...

Trött. Jag skulle lagt mig tidigt igår men slutade med att jag satt och förde över bilder och musik mellan iMacen o iPhonen för att sen göra ett bildcollage av alla katter för Blocket. Skrev en annonstext som jag redigera 20 ggr och blev ändå inte nöjd... Så när jag väl laddat upp annonsen så var kl 23.
Jag la mig i sängen och kände genast en välbekant smärta i nedre delen av ryggen... Att jag börjar bli sjuk. Jag har alltid haft så (och tror min syster yster har likadant) att man känner av smärta i nedre delen av ryggen för att sen sprida sig till lederna. Inom 1-3 timmar har man feber.
Men inte nog med det utan jag fick tryck över bröstet, ont i luftvägen och svårt att andas. Gick upp och tog en Treo (måste köpa Alvedon) och bytte håll i sängen. Vet inte varför men haft det sen barndomen att lägga mig åt motsatta hållet i sängen när jag är sjuk, ledsen, kan inte somna etc.
Jag hade laddat ner appen iMovie och gjorde ett filmcollage av katterna. Skall se om jag kan fixa upp den på Blocket ikväll också

Nu sitter man på bussen, snart framme på kontoret (jävla rusningstrafik) och skall ta Alvedon från repan. Sen lägga upp en viktig annons och runt 11 iväg till Göteborgs Universitet för att prata om vår Koncernchefskampanj.
Längtar hem till sängen. Jag hoppas inget bryter ut helt utan att det går över för denna veckan är den enda veckan jag absolut inte får vara borta :S

Kramar :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar