söndag 20 mars 2011

Run baby run...

Gjorde mig redo för att sticka ut springa. Här har jag på mig fotbollslandslaget träningsdräkt som vi fick i gåva från SvFF på vår KickOff förra året. Den är väldigt skön, vindtät.
Jag har på mig ett pannband från norska Bula som är grymma inom snövärlden. Har även en skidmask från samma märke.



Tyvärr så gjorde jag en nybörjar miss och började tokjogga i uppförsbacke utan uppvärmning så efter 2 km krampa båda vaderna plus höger hålfot. Då jag skall köra spinning på tisdag så vill ja inte skada kroppen så bestämde mig för att avbryta och halta hem ;)
Gjorde frukost! Nom nom!



Kvarg 0,5%, flytande honung, en handfull valnötter, 1 apelsin och 2 kiwis. Sjukt gott o nyttigt.
Avnjöt självklart detta framför ett avsnitt av Sons of Anarchy ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar