tisdag 5 april 2011

Mässa i Borås

När jag kom hem igår så hade katterna pissat på 3 olika ställen som jag kunde upptäcka. Så moppa och skrubba golvet x antal gånger. Kollade på 1,5 avsnitt av SoA så nu har jag bara 30 min kvar av sista säsongen :/ Gemma är defenitivt min idol :)

Sen ladda jag upp kattfilmen jag gjorde i iMovie. Den är 1,30 min och Blocket tar bara 20 sec. Funderar på att lägga upp den tillfälligt på YouTube och länka in. Får se vad jag orkar ikväll.. Några stycken har hört av sig varav 2 känns ok. Ja hoppas det blir bra. Pallar inte mycket mer.

Nu e jag på väg te Borås för att stå på mässa. Sicket sketväder. Jag fryser. Jag försöker hålla febern intryckt i ett hörne med hjälp av Alvedon. Plus Noskapin för halsen, smakar skit verkligen.

Igårkväll ringde jag Martin. Var ett ganska neutralt samtal så kändes bra för var nojig att det skulle bli pinsamt eller nåt. Men ja, han vill betydligt mer än att bara va vänner så icke. Jag vill inte ha något seriöst, siktar på att vara singel o bara leva utan ansvar denna sommaren. Vill vara lycklig, som jag är nu :) Ta allt som det kommer

Bjuder på en härlig mysbild ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar