måndag 4 april 2011

River och svider

Jag vet inte vad det kan vara med min hals. Det svider och bränner i halsen som att jag andats in väldigt starka kemikalier. Kliar, torrhosta..

Det gick bra idag tack gode gud. Kom in te jobbet och tog febernedsättande och sen var det full fart. Skrev ihop en annons, fick den godkänd, slängde upp på webben och på AMS. Sen förbereda inför föreläsningen på Göteborgs Universitet och Handelshögskolan. Ilona föreläste om rekryteringsprocessen, tyvärr var inte tekniken med oss så jag kunde inte visa vår demofilm ang kampanjen men det gick bra ändå :)
Kom fram några efteråt och prata o ställde frågor. Jag tycker det känns lite lustigt att dom är intresserade av ens egna privata val i livet och karriär. Men man blir en slags role model för vart dom nå i livet.
Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar